12:40 PM

it's HOLD-e-days VOL.2

(HAHA, post ini aku amat segan utk aku mengeposnya dimana-mana blog ataupon pos2 office kerana amat jarang sekali aku berbuat demikian.. tapi xkesahla korang mo cakap ape.. sebab nie BLOGKU BUKAN BLOGMU!! ataupon blog nenek engkau!


so.. after sumer kerje pernikahan kak aku da settle..
yup2! it's time 4 me 2 fly 2 johor!! http://www.smileycodes.info YEAH!!

tujuan kesana? HAHA. mo clebrate birthday dengan budak dibawah nie..



anak gadis sebelah nie bday dier jatuh pada 10 june..
& aku plak pada 22 june.. so.. kitorang clebrate both.
even aku clebrate beday dier lambat sket.. aku arap dier dapat terima.. sorie ya dora2.














hahax! so.. nie la kek besday aku yg ke 22 (thanx dora2) http://www.smileycodes.info

& nie plak gift utk dier.. sorie.. simple je
(22 candles 4 her 22th besday)
candle light lunch... http://www.smileycodes.info

along in johor.. aku banyak spent mase hangout ngan dier..
kemana? haha HOLIDAYS!!
melaka(shopping),BP(movie,shopping),muar (lepaking n mam kt kt ikan bakar sabok awor)
n bekok (mandi of course)




bekok
melacca
shopping2
medan ikan bakar sabok awor!!
KAMI

HAHA.. so... ape yg nk disampaikan
diharap aku ngan dier happy together.. insyaALLAh.
we are not a perfect couple or perfect person..
so... if we're done anything wrong at you all or anything
please.. forgive us!
jgn tacin2..
hope we will realize it & make it right..
we are only a common people dude..

2 comments:

iZz♥h said...

she's lucky to have you...

NOBITA AXA said...

er... dier perempuan.. bukan laki2.
IM NOT GAY OK! #$%^&*

Post a Comment